[vc_row row_type=”row_full_center_content”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Fashion/Retail PLM
Fashion/Retail PLM, giyim, aksesuar, ayakkab? ve ev tekstili perakendecileri i�in geli?tirilmi? geni? kapsaml? bir �r�n Ya?am D�ng�s� ��z�m�d�r. Planlama ve Tasar?m a?amas?ndan Tedarik ve �retime kadar b�t�n �r�n y�netimini m�mk�n k?lan PLM, firma i�i ve firma d??? t�m akt�rlerden do?ru ve zaman?nda bilgi almak suretiyle �r�n y�netimi s�recinin h?zla ve en do?ru ?ekilde y�netilmesini sa?lar. PLM bir metodoloji, bir strateji ve bir ak?ld?r. Bu ak?l farkl?l?k meydana getirir ve bu farkl?l?k da liderli?i…

PLM ?irketlere �� tavsiyede bulunur:
Yenilik�i olun (Innovate). Daha fazla ve daha yeni �r�n�n geli?tirilebilmesi i�in �n ko?ul olan daha etkin bir tasar?m ortam? olu?turun.??birli?i yap?n (collaborate). PLM ��z�mlerini kullanarak ?irket i�indeki veya geni?letilmi? i?letmenizdeki (?irket, sat?c? ve tedarik�ilerden olu?an zincire geni?letilmi? i?letme �extended enterprise� diyoruz) t�m beceri ve birikime eri?in. B�t�nle?tirin (integrate). Olu?turulan i�eri?i di?er s�re�leri de h?zland?racak ?ekilde payla??n ve g�c�n�z� art?racak ?ekilde kullan?n.[/vc_column_text][vc_single_image image=”2824″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2775″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”2776″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”2774″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”2777″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]